П`ятниця, 26.04.2024, 23:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Чайкинський навчально-виховний комплекс

Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Шкільні предмети. Дні тижня
[ Викачати з сервера (167.8 Kb) ] 02.02.2017, 14:15

Практична мета. Повторити й закріпити лексичний матеріал тем «School subjects», «Days of the week». Навчати зв’язно висловлювати свою думку. Формувати навички роботи з текстом листа. Удосконалювати вміння працювати в групі. Навчати вести діалог-розпитування.

Освітня мета.       Поглибити знання учнів про написання листа англійською мовою.

Розвиваюча мета. Розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів. Розвивати культуру спілкування під час ведення діалогу.

Розвивати здатність мовного самоконтролю.

Виховна мета.  Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, зацікавленість у розширенні своїх знань, досягненні успіху кожного співучасника творчого процесу та його максимальної самореалізації.

Тип уроку. Урок повторення і узагальнення знань, закріплення вмінь.

Обладнання. Підручник О. Д. Карп’юк для 3 класу; робочий зошит до підручника; картки для гри «Хто швидше?»(HO1), «Matching» (HO2);  ноутбук, презентація «School subjects», аудіозаписи пісень “Miss Poppins is a teacher” ,“Days of the week”

 

Хід уроку

  1. Introduction

 Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  1. Greeting and Aim.

Good morning, dear children! I am glad to see you. How are you? What day is it today? Yes, it is Friday and you have the English lesson.

Today we continue to work on the theme “School subjects and days of the week”. Look a our tree of aims: We must

 

 

Repeat days of the week avourite lesson

 

Tell about avourite lesson

 

Repeat school subjects avourite lesson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Warming up

1)  Інтерактивна вправа «Мікрофон»

How many days of the week do we know? Let’s remember…

T. What day do you like? P1    I like Friday…

2) Пісня “Days of the week”( аудіододаток1, Windows Media Player )

II. The main part of the lesson / Основна частина уроку

  1. Vocabulary practice
  2. Гра «Хто швидше?»
  3. . Ваше завдання – розмістити у правильному порядку дні тижня. (слайд 2)

в) Guess the puzzle.

T. Відгадай і назви шкільні предмети.(слайд3)

Т. Let’s check up your answers.  (слайд4)

 с) Matching.

 T. Добери малюнок. Read and match.(слайд5)

1. draw, paint

2. speak, read and write English        

3. count, do sums

4. read texts, learn poems

5. sing songs, play music

6. jump, run, play sport

             

  1.               b)                  c)                      d)                     e)                     f)
  1. Аудіювання. (слайд 6)

Listen and say.(аудіододаток 2, Windows Media Player)

  1. Reading
  2. Робота з текстом. Ex.1 p.56
  • Pre-reading activities.

T. Open your books at page 56. Look at the picture of ex. 1. Who can we see there? What are their names?

  • Учні слухають діалог  перед текстом. .(аудіододаток 3,Windows Media Player)

 Що ви дізналися? Від кого лист?)

  • While-reading activities. .(аудіододаток 4)

T. Read the text to know what it is about.

Ex.2 page 56.

  • Post-reading activities.

T. Read and write out the true sentences. (слайд7)

1. Taras is Bill’s penfriend. (+)

2. He goes to school. (+)

3. His favourite days are Monday and Sunday. (–)

4. He likes English. (+)

6. Taras doesn’t like playing games. (–)

T. Давайте перевіримо всі речення, які ми записали. Хто прочитає?

6. Фізкультхвилинка.

  1. Пісня «Miss Poppins is a teacher.» .(аудіододаток5)

 в)  Look at the ceiling,

     Look at the floor,

     Look at the window,

     Look at the door!

7.  Робота в групах (по 4 учні)

T. Підбери відповіді до запитань.  (слайд 8)

1. What day is it today?                             a) I like Art.

2. Which lesson do you like?                    b) It’s Monday.

3. Do you like Music?                                c) It’s on Monday and Wednesday.

4. When is Maths?                                      d) No, I don’t. I don’t like singing.                                                                                       

T. Check up yourselves. (слайд 9)

1. b);   2. a);  3. d);  4. c).

7.  Робота в парах. (слайди 10-11)

T. Talk with your friend. Ask and answer which lessons you like.

Example:

P1. Which lesson do you like?

P2. I like … .

P1. What do you do at this lesson?

P2. We … .

  1. Summing up / Підведення підсумків уроку
  1. Evaluation.

T. Our lesson is coming to an end. I liked your work today. And I want to thank you. I liked the answers of … . You were active.

Мені сподобались відповіді… . Я б також попросила вас звернути увагу на помилки, яких ви припустилися сьогодні, слід попрацювати над ними.

5. Домашнє завдання.

T. Write a letter to Bill about your favourite lesson. (слайд 12)

Написати листа Білові про свій улюблений предмет за зразком вправи 4 сторінка 57.

  1. Conclusion.

T. And now I want to ask you.

  • Did you like today’s lesson? Чи сподобався вам урок сьогодні?
  • What was the most interesting? Що було найцікавішим?
  • What was difficult? Що було складним?
  • And what was the easiest? Що було найлегшим?

 T. The lesson is over. Good-bye. Have a nice day!

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: фізик
Переглядів: 434 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz