№
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Відповідальні
|
|
І
|
Підготовчий етап (2014-2015 рр.)
|
|
|
|
1.
|
Визначення та наукове обґрунтування теми, мети та завдань дослідно-експериментальної роботи.
|
Квітень-травень, 2014 р.
|
Нємцев Г. А.
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М.
|
|
2.
|
Проведення вхідного моніторингу «Рівень готовності вчителів, батьків та учнів до участі в експерименті», діагностика творчого потенціалу та здібностей педагогів та учнів.
|
Квітень, 2014 р.
|
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М
|
|
3.
|
Розробка програми науково-дослідної та експериментальної роботи.
|
Травень, 2014 р.
|
Нємцев Г. А.
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М.
|
|
4.
|
Здійснення нормативно-правового забезпечення експерименту, формування складу учасників експерименту, вивчення педагогами інструментарію експерименту, анкетування педагогічного колективу
|
Серпень-листопад, 2014 р.
|
Нємцев Г. А.
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М.
|
|
5.
|
Методична підготовка педагогів до здійснення експериментальної роботи. Проведення постійно діючого семінару.
|
2014-2015 н.р.
|
Нємцев Г. А.
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М.
|
|
6.
|
Забезпечення умов для проведення експериментальної роботи
(навчально-методична база)
|
2014-2015 н.р.
|
Нємцев Г. А.
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М.
|
|
7.
|
Визначення та уточнення функціональних обов'язків педагогічного колективу в системі вирішення завдань експерименту.
|
2014-2015 н.р.
|
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М
|
|
8.
|
Вивчення потенційних можливостей суб'єктів дослідно-експериментальної роботи.
|
Квітень, 2015 р.
|
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М
|
|
9
|
Формування творчої групи за темою комплексного експериментального дослідження.
|
Вересень (щороку)
|
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М
|
|
10
|
Налагодження спільної діяльності з установами, які здійснюють наукове керівництво та консультування дослідно-експериментальною роботою.
|
Вересень (щороку)
|
Нємцев Г. А.
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М.
|
|
11
|
Проведення районних семінарів
|
Протягом усіх етапів дослідно-
експериментальної роботи
|
Нємцев Г. А.
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М
|
|
12
|
Підведення підсумків підготовчого етапу дослідно-експериментальної роботи.
|
Травень 2015 року
|
Нємцев Г. А.
Гоман Т. В.
Кузьменко В. М.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ
|
II. Діагностично-концептуальний етап (2015-2016 рр.)
|
|
|
|
1.
|
Розробка теоретико-концептуальних засад за темою дослідження, підбір методик і технологій, розробка системи науково-методичного забезпечення дослідно-експериментальної роботи
|
Вересень, 2015 р.
|
Методична рада
(Кузьменко В. М.)
|
|
2.
|
Підбір діагностичного інструментарію та проведення комплексного моніторингу відповідно до завдань дослідно-експериментальної роботи.
|
Жовтень, 2015 р.
|
Методична рада (Кузьменко В. М.)
|
|
3.
|
Створення системи управління інноваційним навчальним закладом на засадах демократії, колегіальності, соціального захисту учасників навчально-виховного процесу.
|
З вересня 2015 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
4.
|
Підведення підсумків концептуально-діагностичного етапу дослідно-експериментальної роботи
|
Квітень-травень,
2016 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
ІІІ
|
III. Організаційно-прогнозуючий етап (2016-2017 рр.)
|
|
|
|
1.
|
Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів з визначеної проблеми
|
Вересень, 2016 р.
|
Кузьменко В. М.
|
|
2.
|
Організація роботи постійно діючого психолого-педагогічного семінару з визначеної проблеми
|
З вересня,
щороку
|
Кузьменко В. М.
.
|
|
3.
|
Організація наставництва, консультації для молодих вчителів
|
З вересня,
щороку
|
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
4.
|
Попередній аналіз та корекція результатів роботи за 2016-2017 н.р.
|
Січень, 2017 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
5.
|
Круглий стіл «Формування та реалізація вчителями-предметниками виховної мети уроків спрямованої на реалізацію науково-методичної проблеми навчально-виховного комплексу»
|
Березень,
2017 р.
|
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
6.
|
Складання переліку рекомендованої літератури з проблеми
|
Березень-квітень,
2017 р.
|
Кузьменко В. М
Карабан Т. О.
Коврижко І. Ф.
Магоня Н. В.
|
|
7.
|
Оформлення довідково-інформаційного методичного куточка з вивченої проблеми в шкільному методичному кабінеті.
|
Жовтень 2016 р.
|
Кузьменко В. М
Карабан Т. О.
Коврижко І. Ф.
Магоня Н. В.
Любочка Г. О.
|
|
8.
|
Обмін досвідом, організація взаємовідвідування уроків вчителями-предметниками для обміну напрацюваннями з проблеми
|
З вересня,
щороку
|
Кузьменко В. М.
|
|
9
|
Підготовка та випуск методичних матеріалів з проблеми
|
Травень, 2017
|
Кузьменко В. М
Карабан Т. О.
|
|
|
|
|
|
|
ІV
|
Формуючий етап (2017-2018 рр.)
|
|
|
|
1
|
Засідання методичної ради школи, визначення напрямків методичної роботи Підготовка матеріалів до педради
|
Вересень, 2017 р.
|
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
2.
|
Засідання педагогічної ради. Організація роботи з упровадженні ідей
В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес
|
Листопад, 2017 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М
Карабан Т. О.
|
|
3.
|
Забезпечення постійного цілеспрямованого підвищення професійної компетентності та кваліфікації педагогічних працівників загальноосвітнього навчального закладу шляхом використання різноманітних форм методичної роботи (конференції, семінари тощо; поширення інноваційних форм навчання за програмою Intel, дистанційне навчання).
|
Протягом усіх етапів дослідно-
експериментальної роботи
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М
Карабан Т. О.
|
|
4.
|
Упровадження у практику роботи постійної педагогічно батьківської взаємодії, інноваційних форм роботи з батьками учнів в реалізації завдань дослідно-експериментальної роботи.
|
Протягом усіх етапів дослідно-
експериментальної роботи
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М
Карабан Т. О.
|
|
5.
|
Апробація навчального, навчально-методичного, методичного, управлінського, діагностичного забезпечення дослідно-експериментальної роботи за обраною темою.
|
2017-2018 рр.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М
Карабан Т. О.
|
|
6.
|
Обговорення ходу реалізації експерименту в навчально-виховному процесі в НВК на засіданнях педагогічних рад, психолого-педагогічних семінарах, засіданнях творчої групи, методичних об’єднаннях вчителів початкових класів, класних керівників.
|
Протягом усіх етапів дослідно-
експериментальної роботи
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М
Карабан Т. О.
Бондарець М. М.
Магоня Н. В.
|
|
7
|
Показові уроки, заняття в ДНЗ та виховні заходи з використанням інноваційних технологій.
|
Протягом усіх етапів дослідно-
експериментальної роботи
|
Кузьменко В. М
Карабан Т. О.
|
|
8.
|
Педагогічні читання «Інтерактивні технології – шлях до формування креативної особистості».
|
Квітень, 2018 р.
|
Кузьменко В. М.
|
|
9
|
Діяльність опорної школи по впровадженню ідей В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес.
|
Протягом усіх етапів дослідно-
експериментальної роботи
|
Кузьменко В. М
Карабан Т. О.
|
|
10
|
Розробка педагогами додаткового методичного інструментарію з досліджуваної проблеми.
|
Січень-квітень,
2018 р.
|
Педколектив
|
|
11
|
Підведення підсумків формуючого етапу дослідно-експериментальної роботи.
|
Червень, 2018 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
|
|
|
|
|
V.
|
Корегуючо-узагальнюючий етап
(2018-2019 рр.)
|
|
|
|
1
|
Обробка даних, статистично-кількісний та описово-якісний аналіз результатів експерименту.
|
2018-2019 рр.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
2
|
Науково-практична конференція «Людина живе для добра».
|
Грудень, 2018 р.
|
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
3
|
Співвіднесення результатів експерименту з поставленою метою, коректування гіпотези.
|
IІІ квартал, 2018 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
4
|
Порівняльна характеристика розвивального впливу традиційної та інноваційної системи навчання й виховання в умовах експерименту.
|
IV квартал, 2018 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
5
|
Науково-практична апробація відпрацьованої системи розвитку соціально активної особистості учня та вироблення рекомендацій для її масового впровадження у практику роботу навчальних закладів.
|
I квартал, 2019 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
6
|
Засідання методичної ради навчального закладу НВК: «Підсумки моніторингу навчально-виховного процесу в школі – результат діяльності над науково-методичною проблемою».
|
Лютий, 2019 р.
|
Кузьменко В. М.
|
|
7
|
Педагогічна рада. Проблемний стіл
«Актуальність ідей В. О. Сухомлинського з формування і збагачення педагогічної культури вчителя в умовах реформування школи».
|
Березень, 2019 р.
|
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
8
|
Проведення порівняльного аналізу даних вхідної, поточної та вихідної діагностики ефективності системи роботи з впровадження ідей В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес.
|
Березень, 2019 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
9
|
Співвідношення результатів експерименту з поставленою метою та завданнями.
|
Квітень, 2019 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
10
|
Написання наказу «Про підсумки організації й проведення експериментального дослідження на тему «Впровадження ідей
В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес».
|
Квітень, 2019 р.
|
Нємцев Г. А.
|
|
11
|
Підготовка звіту за результатами науково-дослідної роботи.
|
Січень-березень, 2019 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
12
|
Підготовка методичного матеріалу (статей, конспектів занять тощо) для друку у фахових періодичних виданнях з досвіду роботи за експериментальною програмою.
|
Лютий-травень, 2019 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|
13
|
Розповсюдження педагогічного досвіду (у статусі науково-методичного центру).
|
З травня 2019 р.
|
Нємцев Г. А.
Кузьменко В. М.
Карабан Т. О.
|
|